استاندار تهران: ۱۰ هزار واحد مسکونی در پردیس آماده واگذاری می‌شود 

21:46 - 04 تير 1402
کد خبر: ۴۷۱۹۹۴۰
استاندار تهران: ۱۰ هزار واحد مسکونی در پردیس آماده واگذاری می‌شود 
استاندار تهران ضمن اشاره به این که امروز در شهر پردیس مصوبات جلسه قبل شورای مسکن و میزان پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت، گفت که به زودی ۱۰ هزار واحد مسکونی در شهر پردیس افتتاح خواهد شد.

خبرگزاری میزان_ بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ علیرضا فخاری در حاشیه جلسه شورای مسکن استان تهران که در شهرستان پردیس برگزار شد، اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته مقرر شد شورای مسکن استان را در شهرستان‌ها برگزار کنیم تا پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها و موانع آن شناسایی و از نزدیک با متصدیان و مسئولین ذی‌ربط صحبت کنیم. 

وی ادامه داد: امروز در شهر پردیس مصوبات جلسه قبل شورای مسکن و میزان پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت که در این راستا به زودی ۱۰ هزار واحد مسکونی در شهر پردیس افتتاح می‌شود. 

استاندار تهران عنوان کرد: کار این پروژه‌ها پیش از این انجام شده، اما مشکلات زیرساختی از جمله آب، برق، گاز و حوزه‌های تاسیساتی وجود داشت که در جلسه هماهنگی کامل انجام شد. 

فخاری سپس گفت: بخشی از معضلات حوزه برق حل شده و در حوزه آب محدودیت‌هایی وجود داشت، اما طبق مطالعات انجام شده آبرسانی و تامین آب این واحد‌ها انجام می‌شود، همچنین در حوزه گاز نیز انشعابات با کنترل نظام مهندسی انجام و به زودی شاهد پیشرفت قطعی و واگذاری مرحله‌ای این پروژه‌ها خواهیم بود. 

وی با اشاره به بازدید از بخش‌های مختلف فرهنگی، حمل و نقل و ... بومهن افزود: در این بازدید‌ها مشکلات بررسی و سطح رضایتمندی مردم مورد سنجش قرار گرفت و مقرر شد کسری‌های حوزه حمل و نقل مرتفع شود. 

استاندار تهران با اشاره به وضعیت سد‌های استان اظهار داشت: شرایط متعادلی به لحاظ منابع آبی داریم و نوع مصرف کنترل شده است یعنی سطح تراز آب در پشت سد‌ها به‌گونه‌ای نگهداری می‌شود تا متناسب با شرایط اقلیمی تابستان به صورت نرمال و منظم در اختیار مردم قرار گیرد. 

فخاری خاطرنشان کرد: چاه‌های مجاز و بهداشتی نیز در جهت تکمیل نیازمندی‌های آب استفاده می‌شود، البته مردم باید کمک کنند تا برای عبور از تابستان با تعدیل مصرف و بهره‌گیری از الگوی مناسب مصرف بتوانیم به‌خوبی از شرایط عبور کنیم. 

انتهای پیام/


برچسب ها: استاندار تهران

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *